13 Ekim 2009 Salı

ein neuer Anfang :)


Uff çok dertliyim bilog. Audimi hala almadılar. Okula otobüsle gitmek zorunda kalıyorum. Sabah sabah sıkış tepiş insan dolu bi araçta yolculuk yapmak ne kadar sinir bozucu anlatamam. Babam sözünü bir an önce yerine getirir umarım. Yoksa bir sinir krizi daha geçiricem. Zaten derslerim de acayip ağır. Makrodan nefret ediyorum mesela. Sosyal Bilimin İlkeleri çok zorlayacağa benziyor. Daha ilk haftadan ödevleri yığdı hoca. 3. haftaya giriyoruz hala alışamadım. Nasıl geçicem bu dersten bilmiyorum :(

Derslerim o kadar yoğun ki haftaiçi limonla zor görüşür oldum. Geçen hafta hiç görüşemedik mesela. Pazar günü buluştuk dediğim gibi. Krizimi sordu neden öyle oldun aşkım dedi. Bilmiyorum, sanırım okul stresi fazla geldi dedim ama inanmadı pek. Kafamda kurduğum saçma şeylerden söz etmedim ona. Geçti gitti aşkım unutalım dedim. Yeni bir başlangıç yapmış gibi hissettim. Bamyanın lafını bile etmedim. Onun yüzünden olduğunu düşünmesini istemem. Zaten haftaiçi sürekli onunlaydı. Bunu düşünmek bile tüylerimi diken diken ediyor. Limonlayken kimbilir neler geçiyor o fındık beyninden! Neyse bunu düşünmicem demiştim.

Babama audi için baskılarımı sürdürcem. Pes etmicem. Haftasonu da Almanca kursum var zaten. Bari ona arabamla gideyim diyorum. Hem önceden de dediğim gibi arabam olursa limonumu görmeye daha sık gidebilirim :) Şimdilik bu kadar bilog.


Auf wiedersehen!

1 yorum:

Rebecca dedi ki...

pes etme bncede